donderdag 23 januari 2014

De stoel heeft weer nieuwe poten.

Zoals je maandag kon lezen, was ik aardig ondersteboven van het bericht wat ik gekregen had. Inmiddels heb ik mij eigen stoelpoten weer herstellen, zodat ik toch weer kan zitten. Niet dat het nu geen energie meer kost. Nee helaas. De komende weken ga dit nog een boel van me vraag, maar ik ben er al een stuk rustiger onder dan maandag gelukkig.
 
Ik kreeg de afgelopen dagen heel wat harten voor onder mijn riem. Ik wil jullie dan ook heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, kaarten en brieven dat heeft me echt goed gedaan.

BEDANKT

Het zal hier nog wel even rustig zijn, maar zo af en toe zal ik proberen een blogje te schrijven.

4 opmerkingen:

  1. Oh die lieve Conny wat fijn om te lezen. En ben trots op je dat je toch weer 'opstaat' en de poten onder je stoel hebt staan ;). Heel veel sterkte en fijn om te lezen dat mijn engelenblogpost je weer een eindje op weg heeft geholpen. Dikke knuffels van Susan...heb je ze ontvangen ? ;) hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een eerste stap naar meer als je weer de stoelpoten hersteld hebt.
    Ik hoop zo voor je dat je snel weer meer energie krijgt!
    Doe het rustig aan!
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om te lezen dat je stoeltje inmiddels weer wat stabieler is. Ik wens je veel sterkte nogmaals de komende tijd. We denken aan je! x

    BeantwoordenVerwijderen