zaterdag 5 oktober 2013

Open huis.

Vandaag is het Open Huizen dag en ja ook wij doen er aan mee. De afgelopen dagen ben ik dan ook weer druk geweest met alles netjes maken. De tuin (helaas zie je er niet veel meer van door die fijne regen van gister en vandaag) en natuurlijk het huis zelf. Alle kamer netjes opgeruimd en zoals ik het altijd noem foto klaar. Niet om in te leven.
 
Nee ik hou meer van een leefbaar huis. Dus ik zal ook blij zijn als het weer 15.00 uur is en ik weer gewoon lekker overal mijn rommeltjes kan laten liggen.
 
Nu maar afwachten of er iemand komt. Heerlijk zo dagje wachten op mensen. NOT, maar goed het hoor er bij.


Dit berichtje had al geplaatst moeten zijn maar blijkbaar is er iets fout gegaan. In middels is het 15.00 uur geweest en ik kan jullie vertellen dat er niemand is geweest. Alles zo netjes opgeruimd waarvoor......
 
Nou gauw maar weer mijn huisje leefbaar maken ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat er niemand geweest is, zit je echt op de schopstoel of heb je plannen voor anders wonen, als het een blok aan je been is is het vervelend,
    ik hoop dat je het weer lekker leefbaar hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verassing ontving ik net van je. Had ik net even nodig, bedankt.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen