vrijdag 4 oktober 2013

Lobbes verwendag!!

Ja het is vandaag dierendag en dat is een verwen dag voor de dieren. Zo ook voor Lobbes. Kijk dit zijn Lobbes cadeaus.
  Een vierkante bal haha en een lekkere frikandel.
Daar is Lobbes gek op. Helaas was ik vergeten een foto te maken van het lekker eten van zijn frikandelletje. Ik heb wel een filmpje gemaakt waar weet helaas niet hoe ik deze hier met jullie kan delen.
 
Wat een droepie toch.
Hij kijk echt zo van nee mijn bal hoor. hihi
 
Fijne avond nog ik ga vanavond lekker mijn Lobbes knuffelen op de bank ;-)

3 opmerkingen:

  1. Haha, duidelijk een geval van 'afblijven, is van mij!'
    Fijne knuffelavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hij bewaakt zijn cadeautje goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij is er heel blij mee. Gister avond kwam de baas nog met een chewbot (van die duren krengen) maar die vind hij toch niet zo leuk als zijn vierkante bal. Haha en die koste niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen