maandag 16 september 2013

Weer geen tijd om te bloggen

Pffff gek word ik er van ik kan geen tijd vinden om te bloggen. Ik wilde je vandaag nog wel vertellen over het cachen, maar helaas sorry lieve volgers ik ben druk met andere dingen. Vandaag moet er halsoverkop een brief de deur uit en niet zomaar een brief nee een sollicitatiebrief. Ik kan jullie vertellen niet mijn sterkste kan brieven schrijven en al helemaal niet waarin ik mezelf moet presenteren. Waarom? Dat weet ik zelf eigenlijk ook niet zo goed, maar ik ben niet zo goed ik laten zien waar ik goed in ben. Ik doe gewoon liever en blijf liever een beetje op de achtergrond,. maar ja dat kan dan weer niet als je aan het solliciteren slaat.

Nee ik zit niet zonder werk hoor, dan zou ik ook veel meer tijd over moeten hebben haha. Nee het moet allemaal nog even tussen de bedrijven door. Als of ik het nog niet druk genoeg had, maar ja als dit toevallig nog die ene kans is die ik nodig heb? Je weet het nooit, dus moet je ze altijd pakken zeg ik dan maar dus.....

Ik heb hem gepakt en jullie dus even verwaarloost. SORRY!! Helaas heb ik morgen ook geen tijd en woensdag waarschijnlijk ook niet, dus waarschijnlijk horen jullie niet eerder dan donderdag weer van mij. Hopelijk kan ik jullie dan over het cachen vertellen en ik heb nog meer verhalen hoor maar ook die komen nog. Wat in het vat zit verzuurt niet toch?

Tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten