vrijdag 26 juli 2013

Vriendschaplapje en armbandjes

De afgelopen dag (als ik tijd had) heb ik wat zitten haken. Ik zou nog een vriendschapslapje maken voor Tineke. Sorry Tineke dat het zo lang heeft geduurd, maar gelukkig had ik je gewaarschuwd ;-)
 Maar hij is in deze leuke envelop (al zeg ik het zelf) verstuurd naar je.
 Sorry voor de rest, maar ik laat het lapje nog even niet zien. Dan is de verrassing er helemaal af voor Tineke. Dat is ook weer zo jammer hé.
 
Omdat ik toch lekker bezig was met haken bedacht me dat ik wel een armbandje wilde haken. Dus heb ik wat geprobeerd. Kijk
Deze was redelijk simpel. Ik wilde wel iets moeilijker. Dus weer aan de gang.
Dit was het resultaat.
 Je kunt hem op twee manieren dragen kijk.
Al zoekende op het net kwam ik op een ander idee, maar dat was niet gehaakt. Ook jammer dan ik vind het idee leuk dus er mee aan de gang.
Eerst even alles bij elkaar pakken wat ik nodig heb.
Even prutsen en klaar.
en van het een kwam weer het ander en maakte ik deze.
Deze hou ik sowieso zelf, maar de andere 3 armbanden ga ik weggeven. Ja er komt een give away.
Volgens mij had ik jullie in juni al een give away belooft. Dus dat wordt dan wel tijd hé.
Dus hou de komende dagen even mijn blog in de gaten dan. Dan zien jullie de give away vanzelf voorbij komen. 
 

4 opmerkingen: