zaterdag 20 juli 2013

Klus 138 Bergruimte

In de berging staan/liggen spullen die ik nog op marktplaats wil zetten. Dus daar moeten nog foto's van gemaakt worden. Maar er ligt zoveel voor (van alles en nog wat), dat ik de boel maar eens ga opruimen en schoonamken
 
Zo zag het er uit toen ik er aan begon.
 
Een warmte lamp
Een speeltunnel
2 motorsloten
2 motor gevarendriehoeken voor over de helm
2 motorhoezen voor grote motoren
Een bolderkar
Een grote bench
Een hok voor een konijn, cavia, rat of muizen
Een kandelaar
Een biertender
Een vleessnijder
Een vrieskist
en
Een vrieskast.
 
Ja het is heel was. Een deel zet ik in de garage. De auto staat er nu toch niet in en tegen de tijd dat de auto er weer in moet dan moeten deze spullen echt wel weg zijn hoor.
 
Mocht je iets lezen wat je wel lijkt. Stuur me dan gewoon even een berichtje met wat je er voor wilt geven. Ik hoef er echt niet zoveel voor te hebben hoor.
 
Overal zijn nu foto's van. Nu nog even op marktplaats zetten en dan maar hopen dat het snel weg gaat. Maar eerst verder met de bergruimte. Alles even afstoffen, stofzuigen en dweilen. Spullen weer terug zetten en dan ziet het er al weer zo uit.

Wat een verschil he. Ik kan er ook weer normaal lopen. Heerlijk. Weer een ruimte naar mijn zin.
 


2 opmerkingen: