dinsdag 30 juli 2013

Even snel de post van vandaag

Ik wilde vandaag nog even bloggen, maar ik kreeg een telefoontje waardoor ik even geen tijd had en de komende dagen ook even weinig tijd heb. Dat vertel ik jullie nog wel, maar voor nu laat ik jullie alleen even zien wat ik vandaag op mijn deur mat vond.
 
Dit dus.
Ik dacht leuk post en nog eens post. Aan de verpakking wist ik al meteen dat het ene pakketje van Snailmail Shop was, maar de andere van wie was dat dan? Ik verwachten niets. Dan vind je juist zo leuk. Maar dit keer kwam ik bedrogen uit. Het was geen post voor mij. Nee het was post voor manlief. Ik was zo teleur gesteld dat ik niet eens meteen zag dat het handschrift van zuslief was. Nee dat zag ik pas een paar uur later.
 
Gelukkig had ik toch leuke post. Ik pakte mijn pakketje uit en zag dit....
 Het pakketje was nog een keer in gepakt zo schattig. Ik wist wat er in zou zitten.
Ik had deze kaarten besteld, maar wat zat er nog meer in....
 Toch nog een verrassing dus. Bedankt Anke wat een leuke dingen heb ik er bij gekregen.
 
Nou de komen de dagen zal het hier dus waarschijnlijk even stil blijven, maar volgende week ga ik jullie laten zien wat ik de komende dagen allemaal aan het doen ben geweest.
 

3 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een verrassing! Ik zag de kaartjes voorbij komen op hun blog, wat zijn ze leuk! En die extra's die maken het nog leuker !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten zijn dat toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk pakketje. Ik ga ook eens neuzen in die shop.

    Tot volgende week, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen