zaterdag 29 juni 2013

Klus 134 Hobbykamer dozen

Vandaag ga ik weer verder met de hobbykamer. Ik wil gewoon graag dat deze op korte termijn een keer afkomt. Er staan nog diverse dozen (voor de verhuizing die ooit nog een moet gaan plaats vinden) die ik nu dan toch maar eens ga uitpakken.  Maar eerst zoek ik de mand uit. 
 
 Ik kan het zo allemaal bij het oud papier gooien dan ben ik er in een keer klaar mee, maar dat vind ik dan toch zonde. Nee dat doe ik niet. Er zit gewoon te veel in wat ik echt nog wel kan gebruiken, maar nu niet. Dus ik zet ook deze mand even apart. Waar deze straks gaat komen weet ik nog niet precies, maar hij moet wel lekker onder handbereik zijn. Er staan nog kerstspullen tussen de dozen. Deze moeten gewoon achter de grijze kasten, maar dat had ik blijkbaar de moeite niet voor genomen (het is ook zo lastig om onder die schuine kant te komen), maar het moet toch weer achter de grijze kasten komen te staan. 

Tegen de tijd dat ik bij de dozen kom. Spiek ik even in de dozen. Wat hobbyspullen, een doos met spelletjes, en nog een doos met hobbyspullen.
Nou die laat ik maar even staan. De andere dozen maar ik wel leeg, maar ik wil eerst de andere hoek opgeruimd hebben voor ik aan deze dozen begin.

Dus het eindresultaat voor vandaag.
 

2 opmerkingen: