vrijdag 7 juni 2013

Ketting (Pay it Forword)


Begin dit jaar zag ik dit berichtje bij  Eve(n) Genaaid


Ik hoop een plaatsje bij Elieflo te hebben bemachtigd en doe hier verder mee aan de ketting
voor de eerste keer spannend!
Nu, de ketting of PIF, wat is de bedoeling nu precies?
Wel, de eerste 5 mensen die op dit bericht reageren,
krijgen van mij in de loop van 2013 een verrassing.
Waarmee ik jullie verras en wanneer dit precies zal zijn,
is voor mij op dit moment ook nog een verrassing ;-)
Als tegenprestatie zetten jullie ook een berichtje over deze ketting op jullie blog
en verrassen ook de 5 eerst reagerende personen.
Zo wordt de ketting in stand gehouden.
Nu, zelf verrast worden door een creatieve en lieve madam is 1 ding.
Maar 5 anderen mogen verrassen met maaksels van mijn hand
of bedenksels van mijn brein, maakt mij op zijn minst even blij :-)
(Stiekem ben ik wel blij dat ik hier tot eind 2013 tijd voor krijg.)
Wil je 1 van mijn "lucky ones" worden,
reageer dan gewoon op dit berichtje
en de eerste 5 hebben geluk :-)


Ik had het nog niet op mijn blog gezet, maar dat wordt nu toch wel eens tijd.
Ik vond het leuk om er aan mee te doen, dus reageerde op haar berichtje. Zoals de meeste wel weten is het bij een PIF de bedoeling dat jezelf ook weer voor andere een PIF doet dus...

Hier mijn PIF. 
Wil je iets leuks, zelfgemaakt, van mij ontvangen? Reageer dan hieronder het bericht. Besef je wel dat het de bedoeling is dat ook jij weer een PIF gaat doen voor 5 andere. De eerste 5 personen die reageren krijgen in de loop van 2013 een verrassing van mij. Wat het precies gaat wezen weet ik zelf nog niet eens hihi


3 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee aan deze ketting! Ben heel benieuwd wat er aan je brein gaat ontspruiten... ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    Maar ik doe even niet mee ( dat rijmt hihi ) , ik wil even geen verplichtingen hebben , ben ook met snailmailen iets aan het minderen. Dus sorry .
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie dat je nog geen 5 reactie's hebt. Dus ik wil graag mee doen met je pay it forword. Lijkt me leuk! Ik zal mijn adres even doorgeven. Ik zie een knopje 'contact' staan.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen