zondag 26 mei 2013

Haakproject is af!

Ja mijn haakproject is af. Ik maakte voor mijn moeder een ketting en een armband in het turquoise blauw. Echt een leuk voor mijn moeder. Het patroon komt van Sieraden haken van Marcella Mercks. Sieraden haken

Kijk dit is mijn versie er van
 Natuurlijk doe ik er even een leuk labeltje van Onny´s aan, zodat het nog leuker er uit ziet.
 Nog even gezellig inpakken. Hier gebruikte ik een oud boek voor met het fijne washi tape.
 Ook maakte ik nog een envelop voor het andere cadeau. Hier in zat een cadeaubon voor een etentje. Eens wat anders als anders en volgens mij goed geslaagd,want mijn ouders waren er blij mee.



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk , gehaakte sieraden, ik zie het voor het eerst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Conny, wat ontzettend mooi geworden!!
    En leuk met Washi tape aan de gang geweest. Ziet er zeer feestelijk uit!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuke hé gehaakte sieraden ik zag het ook een paar weken geleden pas voor het eerst vond het zo leuk.

    Thanks Emilie. Ik vind het zelf ook leuk geworden en wat je allemaal niet kunt doen met een oud boek en washi tape hé hihi

    BeantwoordenVerwijderen