zaterdag 30 maart 2013

Stoffen en PiF

Gister ben ik (heel spontaan) gezellig met haar, naar het stoffenspektakel geweest in Nieuwegein. Ik wilde graag stof kopen voor twee tassen die ik wil maken. Voor één van de twee tassen ben ik geslaagd.

Kijk....
Natuurlijk zou ik het liefst meteen er aan beginnen, maar nee ik moet me even inhouden. Eerst staan er nog wat andere dingen op mijn lijstje die ik toch echt eerst af wil hebben dus..... Het resultaat kan even duren.

Ook kocht ik nog dit
En gaf ik mijn PiF (2 weken eerder dan afgesproken, door de spontane actie) af aan Emilie.
Dit maakte/verzamelde ik voor haar.
Ze houd van groen (en ook van rood en paars). Met gezellige groene papiertjes beplakte ik de letter E voor haar.

Natuurlijk even gezellig inpakken
en ook nog een aardigheidje voor de kids

Hoe leuk je een cadeautje kunt inpakken hé met een simpel papiertje als je er iets leuk oppakt. 

 Ook nam ik nog een cadeautje mee voor haar verjaardag. Alleen is die nu wel 2 weken te vroeg, maar ach. 












1 opmerking: