zondag 13 januari 2013

Nog een kussenhoes

Ook vandaag maakte ik nog een kussenhoes. Door de vrolijke kleurtje heb ik er helemaal zin in.

 Voorkant
 Achterkant
De achterkant is gemaakt van een oud t-shirt. Die wilde ik al gebruiken bij de vorige hoes, maar dacht toen dat het te dik was om te stikken. Het bleek achteraf een draad probleempje te zijn. Ja dat zijn van die foutje die onervaren naaister maken haha, maar het is nu gelukt. Ik ben er helemaal blij mee.
Want vinden jullie? Gezellige kleurtjes hé. Ik zou zeggen laat de lente maar komen ik heb er helemaal zin in.


Morgen ga ik er mee verder, want er moeten er nog 2 komen.

2 opmerkingen:

  1. superleuk!! heb je toevallig nog kussens nodig? Ik heb er hier iig 1 nog liggen, zonder hoesje. mag je zo hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen