donderdag 10 januari 2013

Deur-/boomhangers

Ja jippie eindelijk kan ik jullie dan mijn deur-/boomhangers laten zien. De afgelopen dagen kreeg ik het niet voor elkaar om foto's up te loaden, maar inmiddels heb ik een andere manier gevonden dat het toch kan.

Eerst maakte ik van het zelfde stofje een hartje, maar vond hem niet genoeg gspreken op het prikbord
Dus wilde ik het anders, maar ja hoe. Ik ben dacht me dat ik nog een zelfde kleur roze t-shirt had liggen die ik toch weg zou doen. Misschien kon ik die wel gebruiken als achtergrond kleur. Ja dat zag er best leuk uit dus hup knippen maar. Om een leuke contract te krijgen maakte ik deze met een wolle draaizichtbaar dicht.  
Hier was ik te verder over, maar misschien is het ook wel leuk om toch een kerstboompje er bij te maken het is ten slotte een kerst-swap. Dus hup weer aan de gang en dit kwam eruit.
Het patroontje knipte ik eerst uit op een stukje karton en vervolgens op de stof. Een mooi rood lintje er aan en klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten